تبلیغات

آرشیو

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 2
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 19
    بازدید ماه بازدید ماه : 19
    بازدید سال بازدید سال : 581
    بازدید کلی بازدید کلی : 1,946

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.128.199.162
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : شنبه 15 اردیبهشت 1403

بهترین مانتوهای دانشجویی

بهترین مانتوهای دانشجویی

 

مدل مانتوی دانشجویی

اینکه چه مدل مانتویی بپوشید به چیزهای زیادی مانند رشته‌ی تحصیلی، محل تحصیل، سیاست‌های کلی دانشگاه و اعتقادات شخصی‌ بستگی دارد. در این میان، بهتر است برای دانشگاه از مدل‌های خیلی روی مد و به اصطلاح ترندی استفاده نکنید و این مدل‌ها را برای موقعیت‌های مهمانی و دورهمی‌های دوستانه نگه دارید. مانتوهای ساده‌تر و مدل‌های کلاسیک برایتان راحتی بیشتری دارند و می‌توانید از صح تا عصر نسبتا در آن راحت باشید و از کلاسی به کلاسی دیگر بروید. در حالی که مانتوهای خیلی مد روز، اکثرا آستین‌های گشاد و گلدوزی و یقه‌های مدل‌داری دارند که ممکن است نتوانید ساعات زیادی آن‌ها را بپوشید و بدنتان را خسته کند.یکی از بهترین این مانتوهای مدل کلاسیک، مانتوهایی با طرح بارانی هستند. این طرح از لباس تقریبا به همه‌ی فرم‌های بدن می‌آید و اکثرا جیب دارند و مانتوهای جیب‌دار می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دانشگاه باشند.

 

مانتو زنانه مانتو ولیعصر مدل یگانه 

همچنین توصیه می‌کنم برای دانشگاه از مانتوهای جلو بسته استفاده کنید حتی اگر بتوانید با مانتوی جلوباز خود از درب حراست رد شوید و سیاست‌های کلی دانشگاه با پوشیدن مانتوهای جلوباز مخالفتی نداشته باشد، کنترل آن برایتان مشکل خواهد بود. زیرا هنگامی که جزوه و کلاسور و کیف و گاها لپ‌تاپ همراه دارید، دستتان آنقدر پر هست که نتوانید مانتو را به خصوص هنگام باد و باران کنترل کنید. پس بهتر است مانتوهای جلو بسته بپوشید و یا از دکمه‌های رابط و سنجاق‌های سینه برای بستن مانتوهای جلو باز استفاده کنید.

 

رنگ مانتوی دانشجویی

بسیاری از خانم‌های دانشجو رنگ‌های تیره را برای دانشگاه انتخاب می‌کنند و شاید با توجه به چرک‌تاب نبودن این رنگ‌ها، انتخاب درستی هم باشد. اما پوشیدن لباس‌های تیره می‌تواند در دراز مدت شما را افسرده و خموده کند. از پوشیدن لباس‌های شاد و جذاب در محیط دانشگاه نترسید و بگذارید شخصیتتان با رنگ‌ها بروز پیدا کند و حال و هوایتان را با رنگ‌های مانتوهایتان ست کنید.

 

کیفیت

مهم‌ترین ویژگی هر لباسی کیفیت پارچه و دوخت آن است و متاسفانه اکثر افراد به این ویژگی مهم توجه نمی‌کنند. اگر لباس شما کیفیت کافی را نداشته باشد، مجبورید در دراز مدت هزینه‌ی بیشتری برای پوشاک صرف کنید و زمان بیشتری برای انتخاب لباس بگذارید. قبل از خرید مانتو به جنس پارچه‌ی آن توجه کنید. بهترین مانتوها، با پارچه‌هایی دوخته شده‌اند که ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی باشد. درست است که هر چیزی طبیعی آن بهتر است اما درباره‌ی پارچه، باید توجه کنید که پارچه‌هایی با الیاف طبیعی مانند پنبه، پشم، کتان و غیره بیشتر چروک می‌شوند و آب می‌روند و کش می‌آیند. با ترکیب مقدار کمی از الیاف مصنوعی و ساخته‌ی دست بشر می‌توان جلوی این مشکلات را گرفت. از طرفی الیاف صددرصد مصنوعی مانند نایلون، پلی استر، آکرلیک و غیره نیز انتخاب‌های خوبی برای جنس پارچه نیستند.

 

podbean

smilingworld

 

smilingworld

 

offers

offers


تاریخ ارسال پست: شنبه 23 شهریور 1398 ساعت: 23:31

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش